سفارش تبلیغ
صبا ویژن

bestblg

دانلود Acronis True Image Home 2014 v17 Build 5560 + 2013 v16 Build 6514 + PlusPack - نرم افزار پشتیبان گیری و بازیابی اطلاعات

پشتیبان گیری از اطلاعات یکی از کارهای مهم کاربران کامپیوتر می باشد مخصوصاً اکنون که کامپیوتر ها فراگیر شده و اکثر افراد اطلاعات خود را فقط داخل کامپیوتر ها نگهداری می کنند و برای حفظ آنها از آن اطلاعات نسخه پشتیبان تهیه می کنند. البته بسیاری از افراد تا یکبار دچار از بین رفتن اطلاعات مهم خود نشوند دست به پشتیبان گیری نمی زنند! ولی بهتر آن است که همیشه یک نسخه پشتیبان از اطلاعات مهم خود داشته تا روزی مجبور به پرداخت هزینه های گزاف برای این کار نشویم.
نرم افزار Acronis True Image Home گزینه ای است مطمئن برای محافظت از کامپیوتر شما در برابر خطر از بین رفتن اطلاعات که این نرم افزار ابزاری است برای تهیه پشتیبان از داده های شما و بازگشت آن ها در زمان مورد نیاز می باشد. در مواقعی که کامپیوترتان آلوده به ویروس می شود و یا توسط نرم افزاری نامطمئن دچار آسیب دیدگی می شود، این نرم افزار به شما کمک خواهد کرد تا سیستم را به حالت قبل از مشکل برگردانید. با این نرم افزار قدتمند قادرید از تمام داده های کامپیوترتان و یا فقط از داده های مهم پشتیبان تهیه کنید. این نرم افزار از امتیاز پشتیبان گیری به روش تهیه ی Image استفاده می کند، با این روش شما قادرید پشتیبانی کامل از وضعیت فعلی کامپیوترتان مثل سیستم عامل، نرم افزارها، تنظیمات کاربری و تمام داده ها نیز داشته باشید.
ادامه مطلب/دانلود...




ارسال شده در توسط hoda

دانلود Sony DVD Architect Studio v5.0.186 + Pro v6.0.237 for Win 7, Vista , 8 - نرم افزار طراحی منوی DVD

Sony DVD Architect نرم افزاری حرفه ای برای طراحی منو و تالیف DVD می باشد. این نرم افزار در سطحی حرفه ای ساخته شده و می تواند مکملی برای Sony Vegas بوده و همچنین به عنوان یک نرم افزار مستقل مورد استفاده قرار گیرد. نسخه جدید Sony DVD Architect در حالت استاندارد برای اجرای دی وی دی و حالت کیفیت بالا برای اجرای دیسک های Blu-ray به خوبی کار می کند. شما با استفاده از آن می توانید دکمه های انیمیشن را برای انتخاب صحنه های فیلم و زیرنویس ها طراحی کنید. همچنین امکان ویرایش ویدئو و صوت در فرمت های MPEG-2 و AVCHD از ویژگی های مهم Sony DVD Architect Pro می باشند.
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




ارسال شده در توسط hoda

دانلود Windows Server 2012 Data Center / 2012 R2 x64 RTM Volume - ویندوز سرور 2012

Windows Server 2012 یکی دیگر از سیستم عامل های مایکروسافت می باشد که برای سرور ها طراحی شده است و می تواند توسط مراکز اطلاعاتی بزرگ دنیا و یا حتی شرکت های کوچک، مورد استفاده قرار گیرد. Windows Server 2012 ویژگی های جدید و پیشرفته ای را در زمینه مجازی سازی، شبکه، ذخیره سازی، تجربه کاربر، محاسبات ابری، اتوماسیون و ... برای کاربران فراهم نموده است. به عبارت ساده تر Windows Server 2012 به شما کمک می کند تا امور مربوط به آی تی شرکت خود را بسیار آسان تر و در یک سطح کاملاً جدید به همراه کاهش هزینه ها، انجام دهید.

ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




ارسال شده در توسط hoda

دانلود Trainsignal CompTIA A+  220-801 (2012 Objectives) - آموزش کامپتیا A+ 220-801

مدرک CompTIA A+ یک استاندارد فنی برای کارشناسان فنی پشتیبان کامپیوتر می باشد. متخصصان کامپیوتر با استفاده از این مدرک شایستگی های خود را در در نصب، نگهداری و پیشگیری از مشکلات، شبکه سازی، امنیت و اشکال زدایی در سطح بین المللی اثبات می کند. متخصصان فنی که مدرک CompTIA A+ را کسب کرده اند، با استفاده از مهارت های ارتباطی برای کار با Client ها بهترین خدمات رسانی را به مشتریان دارا می باشند. مدرک CompTIA A+ یک قسمت از مدارک سازمان هایی مانند Microsoft ،Hewlett-Packard ،Cisco و Novell می باشد. دیگر کمپانی هایی که دارای این تکنولوژی هستند مانند CompuCom و Ricoh کسب مدرک CompTIA A+ را جزو الزامات متخصصان سرویس دهنده خود کرده اند.
در دوره آموزشی Trainsignal CompTIA A+ 220-801 (2012 Objectives) شما با هر آنچه که برای شرکت در آزمون کامپتیا ای پلاس نیاز دارید آشنا می شوید.

ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:



دسته بندی: دانلود » آموزش » شبکه
برچسب ها: , , , , , ,
لینک های مفید: خرید کارت شارژ
© حق مطلب و تصویر برای پی سی دانلود محفوظ است | لینک دائم | فرستادن به del.icio.us
همین حالا مشترک این پایگاه شوید!


ارسال شده در توسط hoda

دانلود Hand Shadow - نرم افزار موبایل آموزش سایه بازی

با توجه به اینکه در سالهای 60 تا 75 برق اماکن و منازل به وفور قطع می‌گردید، یکی از سرگرمی‌ های همه بچه های دوران دهه 60 خلق شکلک‌ ها و کاراکترهای مختلف با استفاده از نور چراغ‌ های روشنایی و دستان‌ بود. نرم افزار Hand Shadow شیوه خلق بسیاری از کاراکترها و شکلک‌ های مختلف را با استفاده از انگشتان دست‌ و یک منبع نوری، بر روی یک دیوار به شما یاد خواهد داد.
ادامه مطلب/دانلود...




ارسال شده در توسط hoda
   1   2   3      >