سفارش تبلیغ
صبا ویژن

bestblg

دانلود WhatsApp Messenger - نرم افزار موبایل چت گروهی

(92/8/25) تغییرات:

به روز شدن نسخه اندروید

WhatsApp Messenger یک نرم افزار خاص و منحصر به فردی است که با آن می توانید SMS، تصاویر، فیلم و صدا بفرستید یا با دوستانتان به صورت گروهی به گفتگو بپردازید. این برنامه یک برنامه آنلاین است که با استفاده از 3G یا WiFi کار می کند.
ادامه مطلب/دانلود...




ارسال شده در توسط hoda

دانلود MythBusters 2007 : S05 - مستند اسطوره شکنان: فصل پنجم

در این مستند علمی و پرطرفدار، آدام و جیمی سعی می کنند با استفاده از روش های علمی، صحت باورهای عامه، افسانه ها، شایعات و صحنه های فیلم ها را آزمایش کنند.
در هر قسمت چندین مورد را آزمایش می کنند. این باورها از منابع مختلفی مانند اعضای گروه، طرفدارها و ... جمع آوری می شود.
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




ارسال شده در توسط hoda
ارسال شده در توسط hoda

دانلود McAfee VirusScan Offline Update - SDAT 7260 - آپدیت آفلاین آنتی ویروس مکافی

آپدیت آفلاین آنتی ویروس مک آفی نسخه اینترپرایز

هنوز هم به دلیل ارائه نسخه بدون نیاز به کرک، سریال، Key و ... و نیز راحتی Update‌ و همچنین قدرت در شناسایی انواع ویروس ها و نرم افزارهای مخرب کاربران زیادی از این آنتی ویروس استفاده می کنند.
توجه داشته باشید که نسخه قابل استفاده این آنتی ویروس برای کاربران ایرانی نسخه Enterprise می باشد. چون از شهریور ماه 89 به دلیل مسدود کردن IP های ایرانی از طرف شرکت سازنده امکان آپدیت آنلاین و دریافت فایل آپدیت آفلاین ممکن نیست، تنها راه آپدیت استفاده از فایل های آپدیت آفلاین قرار داده شده می باشد.
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




ارسال شده در توسط hoda

دانلود کتاب آموزش مقدماتی برنامه نویسی اندروید

کتاب آموزش مقدماتی برنامه نویسی اندروید نوشته مهرداد جاویدی و شهرام رامشت ، با ارائه توضیحات کامل به همراه تصاویر مربوطه ، به شما برنامه نویسی اندروید را از صفر آموزش میدهد.نرم افزارهای جانبی اندرویدی با استفاده از زبان جاوا نوشته می‌شوند و برای ارتباط با لایه‌های زیرین سیستم عامل می‌توانند از کتابخانه‌های جاوایی اندروید استفاده کنند.برای برنامه نویسی اندروید،فقط نیاز به یک کامپیوتر دارید که برنامه SDK و یک ایمولاتور موبایل را بر روی آن نصب کنید و کار را شروع کنید.
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




ارسال شده در توسط hoda
   1   2      >