سفارش تبلیغ
صبا ویژن

bestblg

دانلود The Bureau: XCOM Declassified 2013 - بازی دفتر: عملیات محرمانه ایکس کام

XCOM جزو سری بازی های محبوبی به حساب می آید که چند سالی در خواب بود و با Enemy Unknown دوباره بر سر زبان ها افتاد. اما قبل از آن، 2K یک نسخه اکشن از این بازی را در دست ساخت داشت که مدت ها خبری از آن شنیده نشده بود. بعد از سال ها سکوت، آن ها The Bureau: XCOM Declassified را به میدان آوردند که دیگر یک عنوان استراتژی نیست و یک اکشن بسیار جالب به نظر می رسد. آقای مورگان گری (Morgan Gray) کارگردان این بازی، با حرف هایش همه را قانع می کند که TB: XD واقعاً ارزش بازی کردن را دارد. شما باید به مأمور ویژه، آقای ویلیام کارتر (William Carter) سلام کنید. او در خط مقدم این بازی قرار دارد و شخصیت اصلی خواهد بود.
ادامه مطلب/دانلود...



دسته بندی: دانلود » بازی » اکشن, تیراندازی
برچسب ها: , , , ,
© حق مطلب و تصویر برای پی سی دانلود محفوظ است | لینک دائم | فرستادن به del.icio.us
همین حالا مشترک این پایگاه شوید!


ارسال شده در توسط hoda

والپیپر های زیبا به همراه تقویم شهریور ماه 1392

این بار نیز به مانند گذشته تعدادی والپیپر برای شهریور ماه سال 1392 آماده
شد که سعی شد هم تقویم های مناسبتی و هم سایر تقویم های عمومی در این
مجموعه موجود باشد تا کلیه سلایق را پوشش دهد. برای اولین بار نیز بنا به
درخواست کاربران همین والپیپر ها بدون تقویم نیز گنجانده است تا هر زمان
مایل بودید از هر کدام از تصاویر زیر برای دسکتاپ خود استفاده نمایید.
ادامه مطلب/دانلود...




ارسال شده در توسط hoda

دانلود تمامی آلبوم های کنی جی - Kenny G Discography 1982-2012

کنی جی ( Kenny G) نوازنده و آهنگساز قهار موسیقی جاز نرم آمریکاییست.این هنرمند مشهور امریکایی در سبک جاز صاف یا همان smooth jazz یکی از برجسته ترین و معروف ترین ها می باشد که تخصص اصلی وی در ساز ساکسیفون می باشد.کنی جی 56 ساله که در واشنگتن به دنیا آمد شروع به نواختن ساکسیفون در سال 1966 درست زمانی که 10 ساله بود کرد. او بعد در زمان تحصیل خود در دبیرستان یک گروه جاز تشکیل داد که در سال اول موفقیتی بدست نیاورد ولی درسال بعد توانست مقام اول را کسب کند.
در سال 1997، کنی G در کتاب گینس یک رکوردهای جهانی به نام خود به ثبت رساند آن رکورد برای پخش طولانی ترین یا نواختن یک نفس بر روی یک ساکسیفون می باشد که تا اکنون به نام او ثبت شده است.
آثار این هنرمند در سالهای مختلف جزو پرفروش ترین آلبوم موسیقی بی کلام در امریکا بوده است به طوری که ششمین آلبوم استودیویی او با نام از نفس افتاده(Breathless) به عنوان شماره یک از بهترین و پرفروش ترین آلبوم بی کلام با فروش بیش از 15 میلیون نسخه شد.

ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




ارسال شده در توسط hoda

دانلود تصاویر وکتور آیکون قدیمی - ZZVe 054 Vintage Icon

در این بخش شاهد 82 تصویر وکتور آیکون های قدیمی با موضوعات متنوع می باشد، این تصاویر با فرمت های EPS و JPG ذخیره شده و با کیفیت بالایی بر روی سایت قرار گرفته شده است.
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




ارسال شده در توسط hoda

دانلود The Smurfs 2011 - انیمیشن اسمورف ها (دوبله فارسی)

(92/6/1) تغییرات:

نسخه دوبله فارسی با کیفیت 720p اضافه شد.

وقتی که گارگامل (Gargamel) جادوگری شیطانی موجودات کوچک آبی رنگ را از روستایشان اسمارف (Smurf) و خانه‌های قارچ مانندشان بیرون می‌کند، این موجودات به وسط پارک مرکزی شهر نیویورک آمده و حالا قبل از اینکه گارگامل همه چیز را نابود کند، باید راهی برای بازگشت به سرزمین جادوییشان پیدا کنند.
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




ارسال شده در توسط hoda
<      1   2   3