سفارش تبلیغ
صبا ویژن

bestblg

دانلود CSR Classic - بازی موبایل مسابقه اتومبیل های کلاسیک

CSR Classic تولد سبک جدیدی از بازی ها است که طرفداران بی شماری دارد. نسخه ی جدید این بازی که به تازگی منتشر شده است بسیار زیبا و پرهیجان می باشد و تمام اتومبیل های این نسخه کلاسیک هستند. گرافیک بازی بسیار بهبود داشته است و به حد بسیار قابل توجهی رسیده است.
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




ارسال شده در توسط hoda

دانلود SpeedCommander v15.00 Build 7340 x86/x64 - نرم افزار مدیریت فایل

بسیاری از کاربران برای مدیریت بر فایل ها و پوشه های خود در هارد دیسک از نرم افزارهای مدیریت فایل های مختلفی که توسط شرکت های مختلف تولید می شوند استفاده می کنند.
نرم افزار SpeedCommander ابزاری قدرتمند جهت مدیریت فایل ها، مرتب کردن فایل ها، کپی کردن، جابجا کردن وحذف کردن فایل ها بدون استفاده از موس یا کیبورد می باشد.این برنامه از 2 پنجره ی فناوری ثابت شده با خصیصه های مختلف و منحصر به فرد استفاده می کند.
SpeedCommander فایل ها را در نمای دو قسمتی نشان می دهد یعنی آغاز و پایان عملیات بر فایل قابل دیدن می باشد و بهره وری این کار را نسبت به Windows Explorer افزایش می دهد. این برنامه سرعت گشت و گذار در فایل ها و سرورهای FTP افزایش می دهد.
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




ارسال شده در توسط hoda

دانلود Moorhuhn/Crazy Chicken Heart of Tibet v1.0 - بازی جوجه دیوانه، قلب تبت

Crazy Chicken Heart of Tibet یک ماجراجویی جدید و پر از چالش برای جویندگان گنج است. تاکنون ماجراجویان و شکارچیان جنگ بی شماری تلاش کرده اند تا از کوه های هیمالیا صعود نموده و به صومعه SingSong Monks راه پیدا نمایند ولی هیچ یک موفق نبوده اند. در این بازی جوجه دیوانه برای رسیدن به قله مجبور به مقابله با دشمنان جدید، تله های ترسناک و ارواح و شیاطین زیادی خواهد بود که برای مبارزه با آن ها می تواند از اسلحه خود استفاده کند و در طول مسیر نباید از جمع آوری سنگ های قیمتی و سکه های طلا غافل شود.

ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




ارسال شده در توسط hoda

دانلود کتاب موفقیت در زندگی زناشویی

کتاب موفقیت در زندگی زناشویی نوشته دکتر دیوید میس می باشد او در مقدمه کتاب خود نوشته من به عنوان مشاور امور زناشویی، در پنج قاره جهان یعنی اروپا، آسیا،استرالیا، امریکا و آفریقا، به مشکلات زناشویی عده ی زیادی گوش فرا داده ام.
با توجه به مراتب فوق در مورد شرایط موفقیت در زندگی زناشویی اطلاعات کافی دارم و از روش های سعادتمند شدن در زندگی آگاه هستم.
این کتاب برای جوانانی که در فکر ازدواج هستند بسیار مفید می باشد.

ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




ارسال شده در توسط hoda

دانلود 10.000 تصویر با کیفیت انتخاب شده از وب سایت Image Broker

Image Broker یکی از بزرگترین سایت های فروش عکس در اینترنت می باشد که در آن عکس های با کیفیت بالا نظیر عکس های سایت شاتر استاک قرار گرفته است.
اما به دلیل گران بودن اکانت این سایت و نداشتن دسته بندی مناسب در سایت تصاویر آن در اینترنت ناشناخته باقی مانده است اما از نظر کیفیت و تنوع همتراز تصاویر شاتراستاک می باشد.
مجموعه حاضر، گزیده ای از 35 گیگابایت تصـاویـر (بیش از 10000 تصویر با کیفیت) مورد نیاز گرافیست ها و فعالان عرصه هنر و صنعت گرافیک است.
این مجموعه دارای اسکرین شات و Preview از تمامی نمونه تصاویر موجود به همراه شماره فایل مربوطه می باشد، اما متاسفانه دارای دسته بندی موضوعی نمی باشد.

ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:



دسته بندی: دانلود » گرافیک » تصویر » عکس استوک
برچسب ها:
لینک های مفید: خرید کارت شارژ, شارژ مستقیم, پرداخت قبض
© حق مطلب و تصویر برای پی سی دانلود محفوظ است | لینک دائم | فرستادن به del.icio.us
همین حالا مشترک این پایگاه شوید!


ارسال شده در توسط hoda
<      1   2   3   4      >